Przygotowania do największego kolarskiego wyścigu etapowego w Polsce idą pełną parą. Oficjalne rozpoczęcie 71. Tour de Pologne UCI World Tour zaplanowano na 3 sierpnia. Najbliższe trzy miesiące to zarówno czas treningów kolarskich, jak i intensywnej organizacji imprezy. Weber jako sponsor wspomagający wspiera zespół LangTeam w przygotowaniu wyścigu.
Tour de Pologne to z perspektywy działań sponsorskich doskonała okazja do prezentacji marki. Jak wynika z badań Pentagon Research przeprowadzonych w ubiegłym roku, wyścig jest najbardziej rozpoznawalnym wydarzeniem sportowym w Polsce. Ponad 95 proc. respondentów słyszało o wydarzeniu organizowanym przez Czesława Langa.
O prestiżu i randze Tour de Pologne świadczy też obecność wyścigu w kalendarzu UCI World Tour skupiającym 14 największych wyścigów etapowych na świecie. W ubiegłym roku aż 2,5 miliona kibiców podziwiało zawodników na trasie Tour de Pologne.
?Nie mamy wątpliwości co do tego, że bierzemy udział w wydarzeniu najwyższej klasy, prestiżowym i doskonale zorganizowanym. Widzimy ogromne zaangażowanie organizatorów i to przekłada się również na nasz entuzjazm w stosunku do tej imprezy. Możliwość współuczestniczenia przy jej organizacji jest dla nas znaczącym wyróżnieniem, choć wymaga także solidnego przygotowania ze względu na jej mobilność? ? mówi Karol Pilarski, Dyrektor Marketingu Weber, sponsora wspomagającego Tour de Pologne. ?Decyzja o podjęciu współpracy z LangTeam była dla Weber naturalnym wyborem. Zależało nam na tym, aby zaangażować się w promocję wydarzenia na światowym poziomie ? z jednej strony pokazującym siłę tradycji, a z drugiej ? dynamizm. Tour de Pologne zdecydowanie spełnia te warunki? dodaje.
Tour de Pologne od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno w kraju, jak i zagranicą. Organizatorzy dbają o to, aby wyścig był wydarzeniem promującym Polskę. Ideą przewodnią tegorocznej 71. edycji Tour de Pologne będzie 25. rocznica wolnych wyborów w Polsce. Dlatego też po siedmiu latach przerwy Tour wraca do Gdańska, skąd 3 sierpnia wystartują kolarze.
Do wyścigu zostało 100 dni ? rozpoczynamy odliczanie!
***
Weber jest częścią Saint-Gobain Construction Products Polska, skupiającej tak znane marki jak Isover, Rigips, Pam i Ecophon. Firma jest częścią międzynarodowej Grupy Saint-Gobain, światowego lidera na rynkach związanych z budownictwem.
Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały budowlane, oferując innowacyjne rozwiązania w odpowiedzi na wyzwania związane z rozwojem gospodarczym, oszczędnością energii oraz ochroną środowiska. Grupa Saint-Gobain jest obecna w 64 krajach i zatrudnia prawie 190 000 pracowników.
W Polsce Saint-Gobain jest jednym z największych inwestorów zagranicznych, posiada ponad 25 zakładów produkcyjnych, zatrudniając blisko 7000 osób.