Wiadomości branżowe

Amica wyróżniona w Gdyni

W środę 2 lutego o godzinie 18.00 w Teatrze Muzycznym odbyła się Gala Gdyńskiego Sportu. Oprócz przedstawicieli klubów, firm wspierających ich działalność w uroczystości wzięli także udział przedstawiciele władz miasta z Prezydentem Gdyni Wojciechem Szczurkiem na czele. Wśród wyróżnionych firm zalazła się także Amica, strategiczny sponsor SKS Bałtyk Gdynia.Otwierając uroczystość Prezydent Gdyni podziękował wszystkim, zawodnikom, którzy osiągali wspaniałe sukcesy sportowe i wszystkim tym którzy przyczyniali się do tego, że osiągnięcie tych sukcesów było możliwe. - Chcielibyśmy dzisiaj podziękować wszystkim tym, którzy sprawili, że w ciągu minionego roku przeżywaliśmy fantastyczne, niezwykłe, wzruszające chwile. Wierzymy, że sukcesy Trójmiejskich sportowców będą kojarzyły się z tym co nowoczesne, prężne, z tym co będzie przykuwało uwagę nie tylko w Polsce, ale także w Europie i na świecie.Nagrodą w kategorii Partner Gdyńskiego Sportu została wyróżniona Amica, która w minionym roku została strategicznym sponsorem SKS Bałtyk Gdynia.

W środę 2 lutego o godzinie 18.00 w Teatrze Muzycznym odbyła się Gala Gdyńskiego Sportu. Oprócz przedstawicieli klubów, firm wspierających ich działalność w uroczystości wzięli także udział przedstawiciele władz miasta z Prezydentem Gdyni Wojciechem Szczurkiem na czele. Wśród wyróżnionych firm zalazła się także Amica, strategiczny sponsor SKS Bałtyk Gdynia.

Otwierając uroczystość Prezydent Gdyni podziękował wszystkim, zawodnikom, którzy osiągali wspaniałe sukcesy sportowe i wszystkim tym którzy przyczyniali się do tego, że osiągnięcie tych sukcesów było możliwe. – Chcielibyśmy dzisiaj podziękować wszystkim tym, którzy sprawili, że w ciągu minionego roku przeżywaliśmy fantastyczne, niezwykłe, wzruszające chwile. Wierzymy, że sukcesy Trójmiejskich sportowców będą kojarzyły się z tym co nowoczesne, prężne, z tym co będzie przykuwało uwagę nie tylko w Polsce, ale także w Europie i na świecie.

Nagrodą w kategorii Partner Gdyńskiego Sportu została wyróżniona Amica, która w minionym roku została strategicznym sponsorem SKS Bałtyk Gdynia. Wyróżnienie z rąk Prezydenta Miasta odebrał Wojciech Antkowiak, Wiceprezes Amiki ds. Handlu i Marketingu. W swoich wystąpieniach już wielokrotnie podkreślał, że znaczenie działań sponsoringowych wzrasta zwłaszcza w czasie, gdy konkurencja na rynku staje się ostrzejsza i wymaga od podejmowania wielu niestandardowych działań. To dlatego warto w nowoczesnych kampaniach łączyć różne kanały komunikacji, wykorzystujące potencjał tkwiący także w dyscyplinach sportowych.

Przyznanie nagrody Amice pokazuje, że jej działalność jest nie tylko zauważana, ale także przede wszystkim ceniona przez władze samorządowe miasta. Okazuje się, że różnorodne formy aktywności sponsorskiej podejmowane w minionym roku od promocji w czasie meczów, poprzez obecność na stadionie na realizacji wspólnych z klubem akcji promocyjnych kończąc, przynoszą wymierne efekty. To pokazuje tylko potencjał, który  mamy do dyspozycji. Jeżeli już teraz na Wybrzeżu Amica nie tylko silniej kojarzy się z piłka nożną, ale także z niezawodnymi i nowoczesnymi urządzeniami gospodarstwa domowego, to z pewnością jest to także zasługa efektywnej aktywności sponsoringowej.

A to już wiesz?  Korab przywiózł puchar z Holandii

Wzbogacanie tradycyjnych działań marketingowych sponsoringiem, product placementem oraz innego rodzaju działaniami typu ambient staje się warunkiem efektywnej obecności na rynku. Amica należy do liderów w tym względzie. Dlatego rozwijając swoje działania sponsoringowe korzysta z bogatego zasobu doświadczeń zebranych w minionych latach.

Źródło Amica Wronki S. A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy