Biznes Problemy społeczne

Cisowianka wspiera UNICEF

Cisowianka wspiera UNICEF
Ponad 660 milionów ludzi na świecie nie korzysta ze sprawdzonych źródeł wody pitnej, żyjąc w dramatycznych warunkach zagrażających ich zdrowiu i życiu. Marka Cisowianka oraz UNICEF działają wspólnie, aby zmienić tę

Data publikacji: 2016-02-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cisowianka wspiera UNICEF
Kategoria: Problemy społeczne, BIZNES

Ponad 660 milionów ludzi na świecie nie korzysta ze sprawdzonych źródeł wody pitnej, żyjąc w dramatycznych warunkach zagrażających ich zdrowiu i życiu. Marka Cisowianka oraz UNICEF działają wspólnie, aby zmienić tę sytuację.

Cisowianka wspiera UNICEF Problemy społeczne, BIZNES - Ponad 660 milionów ludzi na świecie nie korzysta ze sprawdzonych źródeł wody pitnej, żyjąc w dramatycznych warunkach zagrażających ich zdrowiu i życiu. Marka Cisowianka oraz UNICEF działają wspólnie, aby zmienić tę sytuację.

Ponad 660 milionów ludzi na świecie nie korzysta ze sprawdzonych źródeł wody pitnej, żyjąc w dramatycznych warunkach zagrażających ich zdrowiu i życiu. Marka Cisowianka oraz UNICEF działają wspólnie, aby zmienić tę sytuację.

Pod koniec ubiegłego roku Polskie Zdroje Sp. z o.o. oraz UNICEF Polska podpisały umowę o współpracy, w ramach której marka Cisowianka w 2016 roku wesprze finansowo projekty wodne UNICEF prowadzone w krajach rozwijających się.

Powszechny dostęp do czystej wody do picia jest fundamentalną potrzebą i prawem człowieka. Niestety, nadal wiele osób cierpi z powodu chorób powodowanych brakiem wody lub jej złą jakością. UNICEF działa w ponad 100 krajach na całym świecie budując i udoskonalając źródła wody pitnej i sanitariaty w szkołach i lokalnych społecznościach, a także promując odpowiednią higienę. Szczególnie ważne są działania prowadzone podczas sytuacji kryzysowych, kiedy brak wody do picia  lub jej zanieczyszczenie to poważne zagrożenie dla życia.

UNICEF prowadzi swoje działania wyłącznie dzięki wsparciu darczyńców, między innymi  partnerów korporacyjnych. Pracujemy ze  znanymi markami globalnymi  i liderami na lokalnych rykach – firmami, które odpowiedzialność społeczną wpisują w swoją strategię. – Mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. – Bardzo się cieszymy z rozpoczęcia współpracy z Cisowianką, marką z wieloletnią historią, kładącą nacisk na jakość produktów oraz zaangażowaną w działania społeczne zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Polskie Zdroje Sp. z o.o. dołączyły do międzynarodowego grona firm wspierających działania UNICEF. Woda – jej jakość, sposób pozyskania, przechowywania i transportu – stanowi filozofię działania firmy. Firma stale pracuje nad udoskonaleniem wydobycia wody i jej przechowywania tak aby zachować jej stworzone przez naturę właściwości. Wszystko to dla klientów, którzy mogą cieszyć się bezpiecznym i zdrowym produktem.

A to już wiesz?  Pracownicy IKEA Polska z misją w Rwandzie

Mając na uwadze zwiększenie dostępu do czystej i dobrej jakości wody dla ludzi na całym świecie, a szczególnie dzieci, właściciele marki Cisowianka postanowili włączyć się w działania UNICEF. Mamy nadzieję, że dzięki przekazanemu wsparciu finansowemu przyczynimy się do ratowania i poprawy jakości życia dzieci w najbiedniejszych regionach świata, tam gdzie dostęp do wody pitnej jest bardzo utrudniony. – mówi Agata Berndt, PR Manager Polskich Zdrojów – Polacy zawsze byli narodem wrażliwym na krzywdę drugiego człowieka. My jako marka identyfikujemy się z naszymi narodowymi wartościami dlatego też zdecydowaliśmy się podpisać umowę z UNICEF, który od lat niesie pomoc ludziom potrzebującym na całym świecie i ma w tym ogromne doświadczenie.  

Od stycznia do czerwca 2016 roku na rynek zostaną wprowadzone butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF, z których część przychodu zostanie przekazana na rzecz programów zapewniających dostęp do czystej wody pitnej. Na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.cisowianka.pl/unicef/ każdy będzie mógł sprawdzić, jaka kwota już została pozyskana.

Współpraca z UNICEF jest kontynuacją działalności charytatywnej Cisowianki. W latach 2008 – 2013 marka wspierała Polską Akcję Humanitarną w budowaniu studni w Sudanie. Działając z  UNICEF marka chce pomóc w uzyskiwaniu dostępu do wody w innych rejonach Afryki i Świata. Ważny dla nas jest też fakt, iż w centrum działań UNICEF są dzieci, dla których brak sprawdzonej wody jest najbardziej niebezpieczny.

Zapraszamy na stronę www.cisowianka.pl/unicef/, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat tej współpracy.

O UNICEF:

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. www.unicef.pl

A to już wiesz?  Spółka czy oddział – jak wybrać odpowiednią formę działalności gospodarczej

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Cisowianka wspiera UNICEF Problemy społeczne, BIZNES - Ponad 660 milionów ludzi na świecie nie korzysta ze sprawdzonych źródeł wody pitnej, żyjąc w dramatycznych warunkach zagrażających ich zdrowiu i życiu. Marka Cisowianka oraz UNICEF działają wspólnie, aby zmienić tę sytuację.
Hashtagi: #Problemy społeczne #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy