Któż nie zna latającego talerza, którym często bawią się całe rodziny w parku. Teraz coraz większą popularność zdobywa dogfrisbee – sport, który każdy może uprawiać z własnym psem. Wystarczy zakupić karmę PURINA Dog Chow 15 kg, a psi, latający talerz będzie twój. Zacznij ćwiczyć już dziś, by sprawdzić swych sił w zawodach Pucharu Polski – Dog Chow Disc Cup 2009!
Od połowy maja każdy, kto zakupi w sklepie zoologicznym opakowanie 15 kg karmy PURINA Dog Chow otrzyma wyjątkowy prezent – profesjonalny dysk frisbee, który sprawdzi się w letnich, sportowych wyczynach ze swym ulubieńcem. Ponadto, do zestawu dołączona jest płyta DVD z kursem „Dogfrisbee krok po kroku” oraz interesujący kwartalnik o psich sportach – Dog & Sport, który promuje zdrowe spędzanie czasu razem ze swoim czworonogiem.
Puchar dla zaangażowanych
Tych, którzy złapią bakcyla zapraszamy do wzięcia udziału w organizowanych już po raz czwarty zawodach Pucharu Polski – Dog Chow Disc Cup. W tym roku zwiększyliśmy ich liczbę do 5 wydarzeń, na które serdecznie zapraszamy:
• Chorzów, Park Chorzowski: 2-3.05.2009
• Wrocław, Park Południowy: 13-14.06.2009
• Sopot, Hipodrom: 8-9.08.2009
• Warszawa, Pola Mokotowskie: 5.09.2009
• 6 września br. na Polach Mokotowskich w Warszawie odbędzie się Finał Krajowy Dog Chow Disc Cup 2009.
Społeczność miłośników dogfrisbee
W tych wyjątkowych zawodach Dog Chow Disc Cup może uczestniczyć każdy – wystarczy zapisać się na nie w nowym portalu www.latajacepsy.pl.
Dostępna od połowy maja interaktywna strona internetowa to niezastąpione źródło wiedzy o dogfrisbee, zawierające informacje o zawodach, wypowiedzi ekspertów, a także porady dla osób rozpoczynających swoją przygodę z tym sportem. Ponadto, w serwisie www.latajacepsy.pl będzie można uzyskać informacje o prawidłowym żywieniu psów, a także dodać swój profil i wymieniać się poglądami z innymi właścicielami czworonogów na dostępnych forach i blogach.
Promocja konsumencka z zestawem startowym dogfrisbee będzie wspierana inauguracją strony internetowej www.latajacepsy.pl, reklamą w miesięczniku Mój Pies, specjalnym wydaniem kwartalnika Dog & Sport oraz lokalnymi akcjami promocyjnymi w wybranych sklepach zoologicznych.
Puchar Polski Dog Chow Disc Cup 2009 będzie wspierany kampanią prowadzoną w lokalnych mediach w miastach, gdzie odbędą się zawody (lokalna prasa, rozgłośnie radiowe, billboardy, plakaty promocyjne), a także na ekranach LCD warszawskiego metra.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mediaedge:cia.