Agencja dotPR rozpoczęła pracę dla Golfosfery. Jej zadaniem jest promocja ekskluzywnego miejsca przeznaczonego dla pasjonatów golfa i jego głównej atrakcji – profesjonalnego symulatora tej elitarnej gry.
Realizacja kampanii będzie polegała na zbudowaniu relacji z mediami z regionu Wielkopolski oraz z redakcjami branżowymi.
Golfosfera to poznański pub golfowy, posiadający kosztowny i zaawansowany technologicznie symulator golfa. Urządzenie umożliwia całoroczne treningi i pełnowymiarową wirtualną grę na 14 polach, będących symulacją najsłynniejszych klubów z całego świata. Symulator przenosi ruch prawdziwej piłeczki, uderzanej prawdziwym kijem, na elektroniczny obraz wyświetlany na dużym ekranie.
dotPR to agencja public relations wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w internecie, w tym szczególnie w tzw. nowych mediach (serwisy społecznościowe, mikroblogging, etc). Przewagą konkurencyjną dotPR jest również wykorzystywanie rozwiązań technologicznych w obszarze tradycyjnego public relations. Agencja do tej pory wspierała wizerunkowo, m.in. takich klientów jak m.in. HBO Polska, Allegro, ESKK, Exide/Centra, GG Pro (Livechat Software), Kolporter.pl czy Dachermann Polska.