Z dniem 8 marca 2010 r. Generali rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową, nawiązującą do ostatnich sukcesów Adama Małysza na Olimpiadzie w Vancouver oraz do wieloletniej już współpracy Grupy Generali z wybitnym skoczkiem. Poprzez kampanię w mediach Grupa Generali chciałaby podziękować i pogratulować Adamowi Małyszowi wielkich sukcesów i zdobytych ostatnio medali. Kampania ma również na celu przypomnienie, iż Grupa Generali już od 6 lat szczyci się z bycia głównym sponsorem tego wybitnego, polskiego skoczka. Kampania ma również charakter interaktywny – będzie więc idealną okazją dla wszystkich Polaków, by online złożyć Adamowi Małyszowi gratulacje i razem wyrazić radość w związku z jego sukcesami na Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver.
Wizerunkowa kampania Generali rozpoczyna się 8 marca i będzie trwać przez tydzień. Reklama prasowa ukaże się w wiodących dziennikach ogólnopolskich, takich jak Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu oraz w tygodnikach opinii – w Polityce, Forum i Newsweeku. Ważnym medium, wykorzystanym w kampanii bedzie również Internet. Na stronach portalu Onet.pl przez cały tydzień będzie wyświetlany banner reklamowy, zachęcający do interaktywnego uczestnictwa w kampanii Generali poprzez wpisanie gratulacji dla Adama Małysza na specjalnie przygotowanej stronie w ramach portalu www.generali.pl.
Dodatkowo dla potrzeb kampanii przygotowane zostały wizerunkowi materiały BTL, przypominające o wieloletniej współpracy Generali z Adamem Małyszem. Najlepszy polski skoczek jest nie tylko „twarzą” produktów Generali, ale również aktywnie korzysta z oferty Generali, w zakresie ubezpieczeń emerytalnych, majątkowych i na życie.
Generali posiada również kask Adama Małysza, który został przez ubezpieczyciela wylicytowany podczas aukcji charytatywnej w maju 2008 r. Kask z autografem mistrza można oglądać w gablocie usytuowanej na piętrze recepcyjnym w warszawskiej Centrali Generali przy ul. Postępu 15B.
– „Kampanią pragniemy przypomnieć, ze jesteśmy partnerem Adama Małysza już od wielu lat i byliśmy z nim nie tylko wtedy, kiedy zdobywał sportowe trofea, ale też wtedy gdy miał nieco słabszy okres w swojej karierze. To przykład na to, iż wzajemne zaufanie i trwale partnerstwo w długiej perspektywie przynosi obu stronom wymierne korzyści. Interaktywny charakter naszej kampanii ma na celu zachęcenie wszystkich Polaków do przełączenia się do naszych gratulacji, które nastepnie przekażemy Adamowi. ” – mówi Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali – Paweł Wróbel.
Za kreację reklamową kampanii odpowiedzialna jest agencja BBDO, zaś za zakup mediów dom mediowy OMD Optimum Media.