Accor Hotele

Hotelowa marka Mövenpick wkracza do Poznania

Hotelowa marka Mövenpick wkracza do Poznania
Komunikat prasowy Hotelowa marka Mövenpick wkracza do Poznania Accor, światowy lider hotelarstwa, rozbudowuje w Polsce portfolio pochodzącej ze Szwajcarii marki Mövenpick. Grupa podpisała ze spółką

Komunikat prasowy

Hotelowa marka Mövenpick wkracza do Poznania

Accor, światowy lider hotelarstwa, rozbudowuje w Polsce portfolio pochodzącej ze Szwajcarii marki Mövenpick. Grupa podpisała ze spółką Maltaski umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym hotelem Mövenpick w Poznaniu. Będzie to trzeci, po Kołobrzegu i Zakopanym obiekt marki. Nowy hotel powita pierwszych gości w 2023 roku.

159-pokojowy Mövenpick Poznań powstanie w zielonym sercu Poznania nad jeziorem Malta. To miejsce bardzo popularne wśród lokalnej społeczności, a ze względu na liczne międzynarodowe imprezy kulturalne i sportowe także dla gości z całej Polski. To trzeci, po Mövenpick Kołobrzeg i Mövenpick Zakopane, obiekt szwajcarskiej marki z portfolio Accor, który powstanie w Polsce.

Jak na markę klasy premium przystało, hotel charakteryzuje się doskonałą lokalizacją przy ulicy Wiankowej, w bliskim sąsiedztwie linii brzegowej jeziora. Obiekt zaoferuje gościom restaurację, bar, sale konferencyjne, a także centrum fitness z basenem wewnętrznym, strefę SPA z gabinetami kosmetycznymi oraz parking. Nie zabraknie również rowerowni czy narciarni dla gości korzystających z pobliskiego stoku.

– Mövenpick jest synonimem udanego wypoczynku, stąd trzecia już lokalizacja w Polsce, natomiast pierwsza typowo miejska. Marka jest znana ze swojego zaangażowania w ochronę środowiska i proponowanie rozwiązań proekologicznych w swoich obiektach. Międzynarodowy system certyfikacji Green Globe wyróżnił Mövenpick jako globalnego lidera zrównoważonego rozwoju w hotelarstwie. Ekologicznych rozwiązań nie zabraknie także w poznańskim hotelu– podkreśla Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem jest Maltaski sp. z o.o. sp. k., a projekt hotelu powstał z dbałością o zachowanie specyfiki otoczenia Jeziora Maltańskiego oraz z myślą o uatrakcyjnieniu infrastruktury sportowej – stoku narciarskiego i toru regatowego. Obiekt będzie wyposażony w rozwiązania przyjazne dla środowiska, jak instalacja fotowoltaiczna, system wykorzystania deszczówki, pojawią się również ule i budki dla ptaków.

-Teren poznańskiej Malty to miejsce ważne dla wszystkich mieszkańców Poznania. Dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony zapewni noclegowo-konferencyjne zaplecze dla tej wyjątkowej okolicy, a z drugiej – naturalnie wkomponuje się w krajobraz. Chcemy, aby powstający hotel, ze swoją infrastrukturą gastronomiczną, barem restauracją, był miejscem przyjaznym dla lokalnej społeczności. Wszyscy spędzający czas nad jeziorem, będą mogli skorzystać z oferty gastronomicznej hotelu, dzięki czemu wierzymy, że oferujemy mieszkańcom dodatkową wartość – podkreśla Tomasz Bociąg, Dyrektor Zarządzający w Maltaski sp. z o.o. sp. k.

A to już wiesz?  Który hotel nakarmi nas rano najlepiej?

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. oraz szwajcarskiej tradycji kulinarnej i gastronomicznej. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele Mövenpick wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu, umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.

Otwarcie pierwszego hotelu Mövenpick w Poznaniu zaplanowane jest na 2023 rok.

***
O MÖVENPICK
Powstała w 1973 roku szwajcarska marka Mövenpick swoim dziedzictwem w obszarze usług F&B sięga lat 40. XX wieku. Dziś posiada stale rosnące portfolio blisko 100 hoteli klasy premium w 26 krajach na całym świecie. Dla Mövenpick zwykłe czynności nabierają wyjątkowego i niezwykłego charakteru. Zapewnianie gościom ekskluzywnych i przyjemnych wrażeń przynoszących relaks i ukojenie sprawia, że małe gesty zyskują duże znaczenie. Czy to godzina czekolady każdego popołudnia, zaawansowana technologia umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb każdego gościa czy specjalnie przygotowane zdrowe i zabawne menu dla dzieci. Każdy z momentów pozwala gościom skosztować życia z harmonią dla innych, jak i dla całego świata. Mövenpick tworzy przyjemną i ciepłą atmosferę dla wszystkich gości, partnerów biznesowych i pracowników. Zaangażowana w zrównoważone praktyki, z troską o lokalne społeczności, Mövenpick jest marką z rekordową liczbą najbardziej prestiżowych certyfikatów ekologicznych Green Globe na świecie.

O ACCOR
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym blisko 300 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 65 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram

A to już wiesz?  Jedni uwielbiają lato i upalnie dni, inni uciekają przed słońcem i wysokimi temperaturami

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy