Data publikacji: 2016-05-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Internauci publikują w social media #borejting
Kategoria: BIZNES, Polityka
Akcja internautów „#borejting” od 5 maja podbija media społecznościowe. Dotychczas pojawiło się prawie 6 tys. wzmianek na ten temat na Facebooku i Twitterze – wynika z danych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
Akcja internautów „#borejting” od 5 maja podbija media społecznościowe. Dotychczas pojawiło się prawie 6 tys. wzmianek na ten temat na Facebooku i Twitterze – wynika z danych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
List ministra finansów do prezesa Trybunału Konstytucyjnego, w którym Paweł Szałamacha zwrócił się do Andrzeja Rzeplińskiego z prośbą o powstrzymanie się od wypowiadania się do mediów do 13 maja, kiedy to znana agencja ratingowa Moodys ma ogłosić aktualną ocenę wiarygodności kredytowej Polski, wywołała w Polakach skrajne emocje.
Bardzo szybko zareagowali internauci na Twitterze. Wśród najpopularniejszych hashtagów pojawiła się fraza #borejting, która w dniach 5-9 maja została wymieniona w tweetach aż 3,7 tys. razy. Akcja #borejting polegała na opublikowaniu wpisu, w którym internauci podawali ciekawe przykłady, czego nie będą robić do 13 maja.
Użytkownicy Facebooka także wzięli udział w przedsięwzięciu. Hasło #borejting opublikowano w 2,1 tys. wpisów i komentarzy na portalu.
Nie brakowało także bardzo oryginalnych wypowiedzi z #borejting. Oto kilka przykładów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Polityka