Wiadomości branżowe

IQ Sport i Fan Experience Forum badają zaangażowanie

IQ Sport Advisory Group, firma specjalizująca się w obszarze marketingu sportowego i nowych technologii, rozpoczęła współpracę z brytyjską agencją Xperiology. Firmy połączyły siły i w ramach Fan Experience Forum badają wykorzystanie nowych technologii w branży sportowej do budowania zaangażowania fanów. Xperiology, to firma doradcza, która prowadzi obecnie działania na rynku w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Agencja skupia się przede wszystkim na dostarczaniu informacji i rozwiązań dla sektora sportowego i rozrywkowego. Świadczy doradztwo w zakresie organizacji eventów, a także wspiera zarówno sektor prywatny, jak i publiczny związany z branżą sportową i rozrywkową w zakresie maksymalizacji dochodów, optymalizacji działań i poprawienia zaangażowania odbiorców eventów.Międzynarodowe badanie zaangażowania Tematyka budowania i zwiększania zaangażowania fanów na eventach sportowych i imprezach masowych jest jednym z obszarów działalności IQ Sport, dlatego firma chętnie włączyła się w propozycję współpracy z Xperiology i przeprowadzenia wspólnego badania w środowisku

IQ Sport Advisory Group, firma specjalizująca się w obszarze marketingu sportowego i nowych technologii, rozpoczęła współpracę z brytyjską agencją Xperiology. Firmy połączyły siły i w ramach Fan Experience Forum badają wykorzystanie nowych technologii w branży sportowej do budowania zaangażowania fanów.

Xperiology, to firma doradcza, która prowadzi obecnie działania na rynku w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Agencja skupia się przede wszystkim na dostarczaniu informacji i rozwiązań dla sektora sportowego i rozrywkowego. Świadczy doradztwo w zakresie organizacji eventów, a także wspiera zarówno sektor prywatny, jak i publiczny związany z branżą sportową i rozrywkową w zakresie maksymalizacji dochodów, optymalizacji działań i poprawienia zaangażowania odbiorców eventów.

Międzynarodowe badanie zaangażowania

Tematyka budowania i zwiększania zaangażowania fanów na eventach sportowych i imprezach masowych jest jednym z obszarów działalności IQ Sport, dlatego firma chętnie włączyła się w propozycję współpracy z Xperiology i przeprowadzenia wspólnego badania w środowisku międzynarodowego biznesu sportowego.

Fakt, że nawiązaliśmy współpracę z tak uznaną i cenioną firmą doradczą z branży sportowej jest dla nas bardzo cenny. Szczególnie, że intensywnie pracujemy nad rozwojem platformy eFAN24, która powstała właśnie z myślą o organizatorach, sponsorach i odbiorcach eventów sportowych. Jej głównym zadaniem jest wsparcie fanów imprez w łatwiejszym i pełniejszym odbiorze widowiska sportowego, w którym uczestniczą właśnie poprzez zwiększenie ich zaangażowania ? komentuje Rafał Dylewski z IQ Sport Advisory Group.

Badanie ?Fan Experience Survey? prowadzone jest w grupie ponad 2000 managerów z branży sportowej z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Hiszpanii. – Celem badania jest zbadanie zagadnienia ?Fan Experience?, zarówno w wymiarze doświadczeń dnia meczu, jak i konsumpcji mediów elektronicznych w świetle rozwoju nowych technologii ? wyjaśnia Rafał Dylewski.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane szerszej publiczności podczas Fan Experience Forum, które odbędzie się 9 czerwca 2015 w Barcelonie, Hiszpania.

Ankieta dostępna jest m.in. na stronie Fan Experience Forum: http://www.fanexperienceforum.com/fan-experience-survey/

W badaniu wziąć również mogą podmioty z Polski. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy badania mają szansę wygrać bezpłatne zaproszenia na Fan Experience Forum.


dostarczył infoWire.pl

Źródło IQ Sport Advisory Group. Dostarczył
A to już wiesz?  Finał Energa Basket Cup odbędzie się w gdańsko-sopockiej ERGO ARENIE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy