Biznes Polityka

Kukiz i Petru na świeczniku mediów

Kukiz i Petru na świeczniku mediów
Paweł Kukiz i Ryszard Petru w marcu znajdowali się w centrum zainteresowania dziennikarzy. Obaj odnotowali ogromny wzrost liczby publikacji. Lider Kukiz’15 o 209 proc., a szef Nowoczesnej o 137 proc. – wynika z badania „Scena

Data publikacji: 2016-04-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kukiz i Petru na świeczniku mediów
Kategoria: BIZNES, Polityka

Paweł Kukiz i Ryszard Petru w marcu znajdowali się w centrum zainteresowania dziennikarzy. Obaj odnotowali ogromny wzrost liczby publikacji. Lider Kukiz’15 o 209 proc., a szef Nowoczesnej o 137 proc. – wynika z badania „Scena Polityczna”.

Kukiz i Petru na świeczniku mediów BIZNES, Polityka - Paweł Kukiz i Ryszard Petru w marcu znajdowali się w centrum zainteresowania dziennikarzy. Obaj odnotowali ogromny wzrost liczby publikacji. Lider Kukiz’15 o 209 proc., a szef Nowoczesnej o 137 proc. – wynika z badania „Scena Polityczna”.

Paweł Kukiz i Ryszard Petru w marcu znajdowali się w centrum zainteresowania dziennikarzy. Obaj odnotowali ogromny wzrost liczby publikacji. Lider Kukiz’15 o 209 proc., a szef Nowoczesnej o 137 proc. – wynika z badania „Scena Polityczna” przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Liderem zestawienia po raz kolejny został Jarosław Kaczyński. W marcu na jego temat ukazało się 12,3 tys. materiałów. Nieco mniej pisano o Ryszardzie Petru (10,5 tys. publikacji). W pierwszej trójce zestawienia najpopularniejszych polityków w mediach znalazł się także Paweł Kukiz z wynikiem prawie 6 tys. doniesień. Lider ugrupowania Kukiz’15 wyprzedził Grzegorza Schetynę (3,5 tys.). Na kolejnych miejscach uplasowali się Władysław Kosiniak-Kamysz (1,5 tys.) i Ryszard Galla (41). 

W telewizji i radiu najczęściej Ryszard Petru

O politykach zdecydowanie najczęściej informacje można było znaleźć w internecie, a następnie w tv.

W sieci oraz w prasie prym wiódł lider zestawienia – Jarosław Kaczyński. Na jego temat opublikowano 7,3 tys. doniesień na portalach internetowych oraz 1,3 tys. materiałów w gazetach.Natomiast w programach telewizyjnych i radiowych królował lider Nowoczesnej – Ryszard Petru. W marcu polityk pojawił się w aż 3,5 tys. doniesień z tv oraz 1,1 tys. doniesień z rozgłośni radiowych.

Dziennikarze zainteresowani działaniami PSL

W marcu największy wzrost doniesień medialnych dotyczył PSL – przyrost o 15 proc. Więcej materiałów pojawiło się także na temat PiS, PO oraz Nowoczesnej. Natomiast spadek odnotowały Kukiz’15 i Mniejszość Niemiecka – aż o 90 proc. materiałów mniej w porównaniu do lutego.

W analizowanym miesiącu największe zainteresowanie partiami politycznymi przypadło na 9 marca i dotyczyło głównie Prawa i Sprawiedliwości. Tylko tego dnia na temat ugrupowania pojawiło się przeszło 3,5 tys. materiałów. Tak duża popularność to wynik badania zgodności z konstytucją grudniowej ustawy o TK autorstwa PiS. 

A to już wiesz?  Bezpieczeństwo dzieci w drodze do szkoły

 

 

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.

 

Zapoznaj się z raportami dla mediów: http://psmm.pl/pl/raporty-specjalne

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kukiz i Petru na świeczniku mediów BIZNES, Polityka - Paweł Kukiz i Ryszard Petru w marcu znajdowali się w centrum zainteresowania dziennikarzy. Obaj odnotowali ogromny wzrost liczby publikacji. Lider Kukiz’15 o 209 proc., a szef Nowoczesnej o 137 proc. – wynika z badania „Scena Polityczna”.
Hashtagi: #BIZNES #Polityka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy