Wiadomości branżowe

Lech Kaniuk zainwestował w firmę Jarosława Bieniuka

Firma IQ Sport Advisory Group pozyskała inwestora w osobie Lecha Kaniuka, Anioła Biznesu i dyrektora zarządzającego w PizzaPortal - Delivery Hero Polska.Lech Kaniuk, dołączył do grona inwestorów IQ Sport Advisory Group, bo jak podkreśla, widzi duży potencjał biznesowy firmy i projektów przez nią prowadzonych. – IQ Sport Advisory Group to młoda firma, która ma już na swoim koncie ciekawe projekty. Jednym z nich jest platforma eFAN24, która przeznaczona jest dla organizatorów imprez sportowych, a jej zadaniem jest usprawnianie komunikacji z uczestnikami wydarzeń masowych. Technologia eFAN24 pozwala przeżywać imprezy sportowe na stadionach w zupełnie nowy i lepszy sposób – dotąd wcześniej niemożliwy. Jest to początek małej rewolucji sportowej. Zresztą platforma eFAN24 spotkała się z dużym zainteresowaniem podczas kilku zagranicznych prezentacji.  Dodatkowo za inwestycją w firmę przemawia fakt, że osoby nią zarządzające od lat poruszają się w dziedzinie sportu i nowych technologii. Znają dokładnie jego potrzeby i możliwości. Planuję wnieść do firmy przede wszystkim nowe możliwości związane z rozwojem prowadzonych

Firma IQ Sport Advisory Group pozyskała inwestora w osobie Lecha Kaniuka, Anioła Biznesu i dyrektora zarządzającego w PizzaPortal – Delivery Hero Polska.

Lech Kaniuk, dołączył do grona inwestorów IQ Sport Advisory Group, bo jak podkreśla, widzi duży potencjał biznesowy firmy i projektów przez nią prowadzonych.

? IQ Sport Advisory Group to młoda firma, która ma już na swoim koncie ciekawe projekty. Jednym z nich jest platforma eFAN24, która przeznaczona jest dla organizatorów imprez sportowych, a jej zadaniem jest usprawnianie komunikacji z uczestnikami wydarzeń masowych. Technologia eFAN24 pozwala przeżywać imprezy sportowe na stadionach w zupełnie nowy i lepszy sposób ? dotąd wcześniej niemożliwy. Jest to początek małej rewolucji sportowej. Zresztą platforma eFAN24 spotkała się z dużym zainteresowaniem podczas kilku zagranicznych prezentacji.  Dodatkowo za inwestycją w firmę przemawia fakt, że osoby nią zarządzające od lat poruszają się w dziedzinie sportu i nowych technologii. Znają dokładnie jego potrzeby i możliwości. Planuję wnieść do firmy przede wszystkim nowe możliwości związane z rozwojem prowadzonych projektów, a także umożliwić ekspansję na rynki zagraniczne ? wyjaśnia Lech Kaniuk, który chętnie włącza się w rozwój firm z obszaru nowych technologii.

IQ Sport Advisory Group to łódzka firma doradcza, która specjalizuje się w prowadzeniu działań z zakresu marketingu sportowego i nowych technologii. Powstała w 2012 roku z inicjatywy trzech osób: Jarosława Bieniuka – byłego piłkarza, Rafała Dylewskiego – project managera zaangażowanego w projekty związane z biznesem sportowym i Marcina Ciącio – eksperta w zakresie zarządzania sprzedażą i planowania biznesowego.

Fakt, że Lech Kaniuk zdecydował się zainwestować w naszą firmę bardzo nas cieszy. W tej chwili IQ Sport Advisory Group działa na rynku polskim i wchodzi na rynek niemiecki. Liczymy, że Lech Kaniuk wesprze nas w rozwoju biznesowym, a także będzie motorem napędzającym szersze wejście IQ Sport Advisory Group na zagraniczne rynki. Mamy to samo spojrzenie na biznes i tak samo ambitne cele na 2015 rok ? komentuje Marcin Ciącio z IQ Sport Advisory Group.

A to już wiesz?  Patogeny grzybowe śmiertelnie niebezpieczne. Przez globalne ocieplenie coraz lepiej radzą sobie w wysokich temperaturach [DEPESZA]

Spółka skupia się przede wszystkich na działaniach związanych z biznesem sportowym. Wspiera kluby sportowe we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych, buduje relacje biznesu, a także rozwija własne projekty. Obecnie firma pracuje nad platformą eFAN24, która stworzona została z myślą o organizatorach, sponsorach i odbiorcach eventów sportowych. Koncepcja produktu bazuje na technologii iBeacons, realnie wspierając fanów w lepszym i łatwiejszym odbiorze widowiska sportowego, w którym uczestniczą, zarówno w wymiarze konsumpcji treści społecznościowych, jak i w kontekście generowania lepszych doświadczeń na miejscu zdarzenia. Platforma, prosto na ekrany urządzeń mobilnych, wskazuje unikatowe usługi, produkty, kluczowe miejsca i informacje związane z danym eventem. Natomiast organizatorom imprez daje narzędzie do jeszcze lepszej komunikacji z uczestnikami i skuteczniejszą monetyzację emocji, które tworzą. Link do filmu prezentującego platformę eFAN24: http://vimeo.com/112372027

??????????????


dostarczył infoWire.pl

Źródło IQ Sport Advisory Group. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy