Klienci mBanku otrzymali na Święta niezwykłą niespodziankę. W loterii organizacji Visa dwóch z nich wylosowało bilety na Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Do tego mBank zwolnił ich ze wszystkich prowizji. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło zapłacić kartą. Zwycięzcy dokonali transakcji o wartości… 12 i 30 zł.
Wśród pięciu laureatów pierwszego etapu najnowszej loterii VISA znalazło się aż dwóch Klientów mBanku! Nagrodą dla nich są dwuosobowe vouchery wyjazdowe do mroźnego Vancouver na zimową olimpiadę w 2010 r. Aby wybrać się za ocean, wystarczyło zarejestrować dowolną transakcję bezgotówką – np. na 11 zł, jak pan Mirosław z Wrocławia, Klient mBanku. Warto więc rejestrować wszystkie transakcje – nawet te najniższe.
Wylosowanie pięciu szczęśliwców przypieczętowało zakończenie pierwszego etapu loterii.
Obecnie trwa kolejny etap konkursu. Udział w nim może wziąć każdy Klient, który dokona transakcji bezgotówkowej za pomocą karty Visa, a później zarejestruje swoją transakcję m.in. na stronie internetowej www.visa.pl.
Klienci mBanku są – jak do tej pory – najaktywniejszymi uczestnikami zabawy – blisko 20 proc. wszystkich zarejestrowanych transakcji pochodzi właśnie od nich!
Gratulujemy szczęśliwym Klientom i życzymy im niezapomnianych wrażeń podczas najbardziej pasjonującego widowiska sportowego sezonu – mówi Tomasz Czudowski, Dyrektor ds. Marketingu mBanku. – Doceniamy aktywność naszych Klientów, którzy zwyciężyli w loterii. Chcąc zachęcić ich do jeszcze częstszego korzystania z kart mBanku, przygotowaliśmy dla nich specjalną ofertę, dzięki której jeszcze wygodniej będą mogli korzystać z oferty mBanku – dodaje Czudowski.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego – mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.