?Chciałbym pozwiedzać, żyć w spokoju i odrzucić negatywną stronę? ? oznajmił po przylocie do naszego kraju najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej w historii boksu. Mike?a Tysona, nową twarz napoju energetycznego Black, specjalnie dla FoodCare sprowadziła do Polski należąca do grupy 365 PR, agencja Gold Label Agency.
<
p>Gold Label Agency doskonale wyczuła gorący ostatnio trend bazujący na pozyskiwaniu do promocji produktów celebrytów światowego formatu. Chociaż ich gaże sięgają setek tysięcy a nawet milionów złotych, inwestycja w rozpoznawalną twarz jest doskonałą strategią marketingową. Gra wydaje się być warta świeczki, bowiem gwiazda musi być przekonana o jakości marki, żeby ją reklamować i tym samym, pociąga za sobą rzesze fanów. Tajemnicą nie jest, iż najskuteczniejsze reklamy to te, w których do zakupu zachęcają ludzie filmu lub sportu.
Tomasz Orzechowski, Dyrektor Zarządzający agencji 365 PR i właściciel marki Gold Label Agency mówi: ?W ciągu ostatniej dekady ilość reklam z udziałem znanych ludzi w USA, Australii i Wielkiej Brytanii wzrosła o 100%. 80% spotów w Ameryce, które zanotowało najwyższy wskaźnik zapamiętywalności, to właśnie te z udziałem celebrytów, podobny proces zachodzi obecnie w Polsce. Więc teraz najważniejsze to trafić z doborem gwiazdy i znaleźć nieograną twarz. Chodzi o odpowiednie skojarzenia i umiejętną grę nimi.?
Właściwe powiązanie grupy docelowej z doborem celebryty to klucz do sukcesu. Wybór Tysona na nową twarz Blacka nie jest przypadkowy. Tyson ma wizerunek niezłomnego. To człowiek z niezwykłą krzepą fizyczną, ale i siłą charakteru: barwna osobowość idzie w parze z bezkompromisowością i indywidualnością ? były bokser zawsze podąża swoją własną drogą, bez względu na opinię publiczną. Poza tym, to nazwisko rozpoznawalne nie tylko w Polsce ? Mike?a Tysona znał cały świat, a ostatnio przypomniał sobie o nim na nowo za sprawą filmów ?Kac Vegas?. Co więcej, Tyson jest Amerykaninem, co w połączeniu z obcojęzyczną nazwą napoju energetycznego, który sygnuje i reklamie w wielkim stylu, pomoże zaistnieć jako produkt zagraniczny, w domyśle bardziej ekskluzywny od polskich propozycji.
Szczegółowe warunki kontraktu boksera na firmowanie Blacka owiane są tajemnicą ? nie wiadomo, na jaką wartość opiewa, wiadomo tylko, że został podpisany na minimum dwa lata. Wielomilionowy budżet kampanii reklamowej świadczy o tym, że FoodCare nie tylko walczy z rywalami konkurencyjną ceną, ale i inwestuje sam produkt, oraz buduje relację z jego kosumentami.
Więcej informacji na ten temat na stronie: www.miketyson.pl
365 PR to dynamicznie rozwijajaca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki – jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku social media rozwija autorskie aplikacje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku.