Wiadomości branżowe

Mundial w Grupie Wirtualna Polska

Mundial w Grupie Wirtualna Polska
Wiadomości, materiały multimedialne, relacje reporterskie, artykuły i komentarze, prezentowane podczas Mundialu 2014 w witrynach sportowych Grupy Wirtualna Polska, odnotowały blisko 100 milionów odsłon więcej w porównaniu do analogicznego okresu mistrzostw świata sprzed 4 lat. Większość serwisów sportowych Grupy Wirtualna Polska zanotowała przy tym ponad pięćdziesięcioprocentowe wzrosty liczby unikalnych użytkowników (w tym nawet trzykrotne wzrosty zasięgu) w stosunku do Mundialu 2010 roku.Dzięki współpracy z TVP na stronach sportowych Grupy Wirtualna Polska oglądać można było liczne materiały wideo, m.in. podsumowania kluczowych wydarzeń Mistrzostw Świata w Brazylii, wideoblogi, filmy z najważniejszymi bramkami mistrzostw. Popularnością cieszyły się także autorskie materiały multimedialne WP oraz kontent wideo współpracujących z portalem agencji informacyjnych.Publikując skróty z meczów, komentarze, wiadomości wideo i bezpośrednie relacje z Brazylii, wygenerowaliśmy, wspólnie z partnerami, ponad 8,5 miliona odtworzeń wideo. – mówi Kinga Ciukta, Kierownik Działu Syndykacji Kontentu i Moderacji w Grupie Wirtualna Polska. – Najlepiej

Wiadomości, materiały multimedialne, relacje reporterskie, artykuły i komentarze, prezentowane podczas Mundialu 2014 w witrynach sportowych Grupy Wirtualna Polska, odnotowały blisko 100 milionów odsłon więcej w porównaniu do analogicznego okresu mistrzostw świata sprzed 4 lat. Większość serwisów sportowych Grupy Wirtualna Polska zanotowała przy tym ponad pięćdziesięcioprocentowe wzrosty liczby unikalnych użytkowników (w tym nawet trzykrotne wzrosty zasięgu) w stosunku do Mundialu 2010 roku.

Dzięki współpracy z TVP na stronach sportowych Grupy Wirtualna Polska oglądać można było liczne materiały wideo, m.in. podsumowania kluczowych wydarzeń Mistrzostw Świata w Brazylii, wideoblogi, filmy z najważniejszymi bramkami mistrzostw. Popularnością cieszyły się także autorskie materiały multimedialne WP oraz kontent wideo współpracujących z portalem agencji informacyjnych.

Publikując skróty z meczów, komentarze, wiadomości wideo i bezpośrednie relacje z Brazylii, wygenerowaliśmy, wspólnie z partnerami, ponad 8,5 miliona odtworzeń wideo. ? mówi Kinga Ciukta, Kierownik Działu Syndykacji Kontentu i Moderacji w Grupie Wirtualna Polska. ? Najlepiej oglądanymi były skróty wideo meczu Niemcy-Brazylia oraz rzuty karne z pojedynku Holandii z Kostaryką.

Użytkownicy serwisów sportowych Grupy WP szukali przede wszystkim treści dotyczących Ameryki Południowej: Brazylii, Urugwaju, Argentyny. Śledzili z uwagą wszystko, co dotyczyło drużyn tych krajów, wiadomości, wyniki, sylwetki sportowców, relacje korespondentów.

Jeśli chodzi o newsy, największe zainteresowanie wzbudziły, jak można się było spodziewać, skandaliczne zachowanie Luisa Suareza i półfinałowy mecz Brazylia-Niemcy, który okazał się istnym pogromem drużyny organizatorów mistrzostw. ? mówi Dariusz Górzny, PM Sport Grupy Wirtualna Polska.

Informacje o tym, jak w meczu grupowym między Urugwajem a Włochami napastnik Luis Suarez ugryzł włoskiego obrońcę Giorgio Chielliniego, publikowane na stronach sport.wp.pl, odnotowały 5,5 miliona odsłon, wiadomości nt. meczu Brazylia-Niemcy zanotowały oglądalność na poziomie 6,2 miliona PV.

Źródło: Gemius Traffic, Google Analytics, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2010 vs 2014, 11.06-11.07 2010 r. vs 12.06-13.07 2014 r.
Dane wewnętrzne WP.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Młode Polki rzadziej chcą zostawać mamami. Decyzji o macierzyństwie towarzyszy mnóstwo obaw

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy