Wiadomości branżowe

PKO Bank Polski generalnym sponsorem Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza

PKO Bank Polski generalnym sponsorem Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza
Już po raz drugi Bank jest głównym patronem największego biegu ulicznego w Polsce. Tradycyjnie wezmą w nim udział również jego pracownicy.Według informacji od organizatorów 16 października br. trasę długości 42 195  metrów spróbuje pokonać ok. 5 tys. osób. Pod względem liczby uczestników, poznański maraton jest 77., największą imprezą tego typu na świecie. Również w tym roku organizatorzy liczą na rekord frekwencji i awans w międzynarodowych rankingach. W biegu, który jest organizowany po raz 12., może wziąć udział każdy, kto czuje się na siłach, by pokonać trasę. Wśród uczestników tradycyjnie nie zabraknie pracowników PKO Banku Polskiego.- Aby pokonać maraton trzeba wykazać się uporem, wytrwałością i dobrym przygotowaniem, czyli cechami, które są niezbędne w realizacji stawianych sobie celów, także w bankowości – mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.Dla wszystkich maratończyków, Bank przygotował specjalną ofertę. Jeżeli biegacz posiada konto i potrzebuje kredytu gotówkowego, to otrzyma niższą

Już po raz drugi Bank jest głównym patronem największego biegu ulicznego w Polsce. Tradycyjnie wezmą w nim udział również jego pracownicy.

<

p>Według informacji od organizatorów 16 października br. trasę długości 42 195  metrów spróbuje pokonać ok. 5 tys. osób. Pod względem liczby uczestników, poznański maraton jest 77., największą imprezą tego typu na świecie. Również w tym roku organizatorzy liczą na rekord frekwencji i awans w międzynarodowych rankingach. 

W biegu, który jest organizowany po raz 12., może wziąć udział każdy, kto czuje się na siłach, by pokonać trasę. Wśród uczestników tradycyjnie nie zabraknie pracowników PKO Banku Polskiego.

– Aby pokonać maraton trzeba wykazać się uporem, wytrwałością i dobrym przygotowaniem, czyli cechami, które są niezbędne w realizacji stawianych sobie celów, także w bankowości – mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Dla wszystkich maratończyków, Bank przygotował specjalną ofertę. Jeżeli biegacz posiada konto i potrzebuje kredytu gotówkowego, to otrzyma niższą prowizję, a oprocentowanie pożyczki wyniesie tylko 6,99 proc. Można również zyskać korzystając z kredytu hipotecznego. W tym wypadku prowizja to 0 zł, a marża przez pierwszy rok to jedynie 1,1 proc. Maratończykowi, który prowadzi własną firmę, PKO Bank Polski proponuje darmowy rachunek nawet przez 18 miesięcy, darmową kartę debetową i brak opłat przy pięciu pierwszych przelewach internetowych w miesiącu.

Osoby, które nie czują się na siłach aby pokonać trasę maratonu, a bliska im jest idea sportowej rywalizacji, Bank zaprasza na swój profil na Facebooku do udziału w grze, w której fani wcielają się w rolę kibiców i podają  wodę spragnionym biegaczom. Zwycięzca, który pomoże największej liczbie zawodników, otrzyma nagrodę główną – zegarek z pulsometrem.  Dodatkowo,  trzy osoby z najlepszym wynikiem każdego dnia trwania konkursu otrzymają specjalny zestaw do biegania.

A to już wiesz?  Sportowe emocje w PKO Banku Polskim

Poznański maraton od 2009 roku nosi imię Macieja Frankiewicza, przedwcześnie zmarłego wiceprezydenta Poznania, który w stanie wojennym był działaczem Solidarności Walczącej, a w wolnej Polsce zajmował się promocją sportu. Sam również startował w maratonie – zawsze w koszulce z nr 2.

Nie jest to jedyna impreza biegowa wspierana przez PKO Bank Polski. Bank jest również sponsorem strategicznym Biegu Powstania Warszawskiego, który od 23 lat odbywa się w przeddzień rocznicy wybuchu powstania oraz Biegu Niepodległości 11 listopada w stolicy.


PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Zgodnie z wyliczeniami firmy Intelace Research, z aktywami na poziomie 42,232 mld euro według stanu na koniec 2010 roku, jest też największym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2011 roku wyniósł 1,838 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt – za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł „Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010”. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych działających w Polsce – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.

A to już wiesz?  Co czwarty uczeń ostatnich klas szkoły ponadpodstawowej ma konkretne plany na przyszłość. 30 proc. nie wie, czy będzie studiować

Źródło PKO Bank Polski. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy