Biznes Problemy społeczne

Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce!

Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce!
Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla

Data publikacji: 2019-11-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce!
Kategoria: Problemy społeczne, BIZNES

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.

Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce! Problemy społeczne, BIZNES - Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.

Projekt wystartował 4 listopada. Jego organizatorem jest Upfield, właściciel marki Kasia, ale włączyć może się każdy. Wystarczy kupić kostkę do pieczenia Kasia, upiec z nią świąteczne pierniczki, wykonać im zdjęcie i opublikować na Instagramie lub Facebooku z hashtagiem #upieczdzieciomradosc. Dzięki zaangażowaniu fanów marki w akcję pieczenia ciasteczek i publikacji zdjęć wypieków, Kasia przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce
aż 100 000 zł. Ma to być wsparcie w organizacji pełnych ciepła, radości i dziecięcego uśmiechu świąt Bożego Narodzenia oraz niezapomnianego zimowego wypoczynku dla podopiecznych Stowarzyszenia.

Miłośniczki pieczenia, które zaangażują się w pomoc, mają natomiast szansę wygrać zestawy przydatne w przygotowaniu świątecznych (i nie tylko) słodkości – rękawice kuchenne, fartuchy i foremki do pierniczków. Marka nagrodzi nimi autorów 20 najlepszych spośród opublikowanych zdjęć pierniczków.  

– Rodzinne ciepło, uśmiech i zapach świeżo upieczonego domowego ciasta to wartości, które od zawsze towarzyszą marce Kasia. Chcemy, aby w okresie świątecznym wypełniały one każdy dom, niosąc poczucie bezpieczeństwa i radość. Dlatego po raz kolejny wspieramy najmłodszych – tym razem podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Mamy nadzieję, że w ten sposób przywołamy uśmiech na ich małych buziach – mówi Alicja Strójwąs, Category Manager firmy Upfield. 

Za stworzenie strategii komunikacji, przygotowanie kreacji oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingowa Advalue.

A to już wiesz?  Klauzula obejścia prawa podatkowego – skuteczny uszczelniacz, czy legislacyjny b

– Jesteśmy dumni z tego projektu. Chętnie wspieramy szczytne cele i rozwiązania marketingowe, które przynoszą coś więcej niż zysk. A dzięki tej akcji, razem z marką Kasia pomagamy dzieciom odzyskać radość ze świąt – mówi Kama Antosiewicz – Digital & Social Media Manager z Advalue.

Akcja objęła komunikację w sklepach, YouTube oraz portale społecznościowe.

Akcja potrwa do 24 grudnia.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce! Problemy społeczne, BIZNES - Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Hashtagi: #Problemy społeczne #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy