Wiadomości branżowe

Puchar Mistrzów UEFA na wyciągnięcie ręki w Warszawie

Od 1 do 3 października 2010 r. na warszawskim Placu Konstytucji gości Puchar Mistrzów UEFA wraz z gwiazdami europejskiej i polskiej piłki nożnej. To historyczna, bo pierwsza, wizyta obiektu marzeń piłkarzy i kibiców w Polsce. Podczas trzech dni imprezy można zrobić sobie zdjęcie z Pucharem i zobaczyć wiele cennych pamiątek Ligi Mistrzów UEFA. W piątek w Miasteczku Trophy Tour można się spotkać i porozmawiać m. in z Luisem Figo i Peterem Schmeichelem – gwiazdami największych europejskich klubów. Na uczestników również przez cały weekend czeka mnóstwo sportowych atrakcji. Dla zwiedzających miasteczko Trophy Tour Bank Pekao przygotował wiele niespodzianek. Oprócz możliwości zobaczenia na żywo samego Pucharu, o który każdego roku walczą 32 najlepsze europejskie drużyny, goście mogą wziąć udział w wielu konkursach i zabawach. W miasteczku można spotkać Luisa Figo – ambasadora UniCredit w UEFA Champions League, a także Petera Schmeichela – legendarnego bramkarza Manchesteru United, który w Warszawie jest ambasadorem UEFA. Wśród gwiazd nie brakuje też Polaka. Przez cały weekend fani mogą  porozmawiać z Józefem Młynarczykiem,  jednym z

Od 1 do 3 października 2010 r. na warszawskim Placu Konstytucji gości Puchar Mistrzów UEFA wraz z gwiazdami europejskiej i polskiej piłki nożnej. To historyczna, bo pierwsza, wizyta obiektu marzeń piłkarzy i kibiców w Polsce. Podczas trzech dni imprezy można zrobić sobie zdjęcie z Pucharem i zobaczyć wiele cennych pamiątek Ligi Mistrzów UEFA. W piątek w Miasteczku Trophy Tour można się spotkać i porozmawiać m. in z Luisem Figo i Peterem Schmeichelem ? gwiazdami największych europejskich klubów. Na uczestników również przez cały weekend czeka mnóstwo sportowych atrakcji.

<

p>Dla zwiedzających miasteczko Trophy Tour Bank Pekao przygotował wiele niespodzianek. Oprócz możliwości zobaczenia na żywo samego Pucharu, o który każdego roku walczą 32 najlepsze europejskie drużyny, goście mogą wziąć udział w wielu konkursach i zabawach. W miasteczku można spotkać Luisa Figo ? ambasadora UniCredit w UEFA Champions League, a także Petera Schmeichela ? legendarnego bramkarza Manchesteru United, który w Warszawie jest ambasadorem UEFA. Wśród gwiazd nie brakuje też Polaka. Przez cały weekend fani mogą  porozmawiać z Józefem Młynarczykiem,  jednym z nielicznych Polaków, który miał okazję wygrać Puchar Mistrzów UEFA z drużyną FC Porto i wznieść to trofeum do góry.

Ten wymarzony Puchar, który po raz pierwszy odwiedza Polskę i Warszawę, zrobiony jest ze srebra i waży 7,5 kg. Pierwszy raz unieśli go w geście triumfu piłkarze Celticu Glasgow w 1967 roku. W ponad 50-letniej historii Pucharu Mistrzów, trofeum zostało zdobyte jedynie przez 21 klubów. W ostatnich 20 latach tylko Milanowi udało się je obronić ? wygrał Puchar Mistrzów w 1989 i 1990 roku. Najwięcej, bo aż 9, zwycięstw w finałowych meczach odniósł Real Madryt, na drugim miejscu są piłkarze Milanu – 7 wygranych, natomiast na trzecim, Liverpoolu – 5 wygranych. 

– Sponsoring rozgrywek sportowych należy do najbardziej skutecznych form promowania marki, a piłka nożna to najpopularniejszy sport na świecie, który wyzwala niesamowite emocje ? mówi Alicja Kornasiewicz, Prezes Zarządu Banku Pekao SA. Idodaje: – Wybraliśmy sponsoring Ligi Mistrzów UEFA, gdyż te rozgrywki perfekcyjnie łączą klientów całej Grupy Unicredit, obecnej w 22 europejskich krajach. Uznaliśmy, że partnerstwo jednej z największych grup bankowych w Europie, UniCredit i lidera polskiej bankowości, Banku Pekao, z Ligą Mistrzów UEFA, jest naturalnym partnerstwem.

Pierwsza edycja Trophy Tour odbyła się w 2009 roku. Puchar UEFA Champions League przejechał przed rokiem ponad 4000 tysiące kilometrów, odwiedzając od 16 września do 17 października 2009 roku Mediolan, Zagrzeb, Budapeszt, Bukareszt oraz Sofię. W tym czasie miasteczka Trophy Tour zwiedziło ponad 90 000 kibiców.

A to już wiesz?  Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Paolo Fiorentino, wiceprezes UniCredit, podsumowując pierwszy sezon partnerstwa Ligi Mistrzów i UniCredit powiedział: – Pierwszy sezon sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA był dla nas bardzo udany w zakresie widoczności, świadomości marki i zaangażowania ludzi. Cieszymy się z nadejścia kolejnego ekscytującego sezonu, w którym Puchar Ligi Mistrzów UEFA odbędzie podróż do pięciu nowych krajów, czekając na finał w Londynie w maju 2011 r. Ponadto jesteśmy szczęśliwi, że Luis Figo został naszym Oficjalnym Ambasadorem UniCredit w Lidze Mistrzów UEFA. Będzie on odgrywał ważną rolę we wszystkich naszych inicjatywach.

– Uczestniczenie w Trophy Tour jako Oficjalny Ambasador UniCredit w Lidze Mistrzów UEFA to dla mnie wielki zaszczyt. Inicjatywa przywiezienia Pucharu do różnych krajów jest specjalnym prezentem dla kibiców piłki nożnej i ciszę się, że towarzyszę promocji Podróży Pucharu Ligi Mistrzów UEFA zorganizowanej przez UniCredit –  powiedział w Warszawie Luís Figo.

Wielkie Otwarcie miasteczka UEFA Champions League Trophy Tour pod patronatem UniCredit nastąpiło 1 października 2010 r. o godz. 13:30 na Placu Konstytucji w Warszawie. Miasteczko będzie czynne aż do niedzieli, 3 października.

Obecność Pucharu w Warszawie jest częścią trasy UEFA Champions League Trophy Tour pod patronatem UniCredit. UniCredit jest jednym z sześciu głównych sponsorów Ligi Mistrzów UEFA. Oprócz Warszawy Puchar odwiedził w Polsce: Wrocław (28.09.2010), Kraków (29.09.2010) , Poznań (29.09.2010). Po tygodniu spędzonym w Polsce, ciężarówka z Pucharem pojedzie w dalszą drogę na Słowację (8-10.10.2010), a trasa UEFA Champions League Trophy Tour pod patronatem UniCredit zakończy się w Austrii (14-17.10.2010). 

Najświeższe informacje o  UEFA Champions League Trophy Tour pod patronatem UniCredit można znaleźć na www.facebook.com/UniCreditChampions

 

Bank Pekao SA działa od 80 lat i jest jednym z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (ponad 1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 20 000 w całej Europie. Bank Pekao SA obsługuje ponad 5 milionów klientów.

A to już wiesz?  Ranking Castrol Edge: Lewandowski doprowadził Borussię do mistrzostwa Niemiec i awansował w zestawieniu. Obraniak wraca do formy

Bank Pekao SA w 2010 roku otrzymał tytuł „Najcenniejszej polskiej firmy 2009 r.” tygodnika „Newsweek” i AT Kearney Trzykrotnie zdobył tytuł Najlepszego Banku w Polsce w roku 2005, 2008 oraz 2009 przyznawany przez magazyn ?Euromoney?, tytuł Najlepszego Polskiego Banku w roku 2006, 2009 oraz 2010 magazynu ?Global Finance?, a także trzykrotnie był uznawany za Najlepszy Bank w Polsce w roku  2009, 2008 i 2004 przez magazyn ?The Banker? .

Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która jest silnie zakorzeniona w 22 europejskich krajach, prowadzi ponad 9800 placówek oraz zatrudnia ponad 165 tys. osób, stanem na koniec 2009 roku.

 

Źródło Bank Pekao SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy